sluiten X

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

Kaart verbergen
  • Wooldriksweg 4
    7512 AS Enschede
  • 053 8513203
  • Website

gezondheidswebwinkel.nl

GARANTIE EN SERVICE VOOR ONZE KLANTEN
Gezondheidswebwinkel hecht een groot belang aan een goede service voor haar klanten. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Over Gezondheidswebwinkel

Contact klantenservice van Gezondheidswebwinkel:
Openingstijden winkel en kantoor:
Telefonisch bereikbaar en deskundig advies 5 dagen in de week (maandag-vrijdag) van 09:00 tot 18:00 uur tel. 053 8513203
Email: info@gezondheidswebwinkel.nl
Adres Gezondheidswebwinkel: Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede

Gezondheidswebwinkel Thuiswinkel Waarborg

30 dagen retour Garantie / Herroepingsrecht
De producten kunnen een dag na ontvangst binnen 30 dagen aangemeld worden voor retour.
Hierna heeft u 14 dagen de tijd om het terug te sturen. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt(i.v.m retournummer).

Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u Wettelijke Garantie.
In het geval u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Wettelijke garantie dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat
Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of er is een product manco/pakfout, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om een retouraanvraag te starten (E-mail contact of telefonisch contact) en om eventueel een goed product toe te zenden. Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel kosteloos terug sturen naar ons. Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van Gezondheidswebwinkel. Zodra uw retour is ontvangen zullen we het zo spoedig mogelijk oplossen.

Artikel na enige tijd defect
Wanneer een artikel buiten uw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl u dit al langer dan 30 kalenderdagen in uw bezit heeft dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Start een retouraanvraag (E-mail contact of telefonisch contact). Afhankelijk van wat u gekocht heeft kunt u het artikel kosteloos terug sturen naar ons. Verzendkosten voor het terug sturen zijn voor rekening van Gezondheidswebwinkel.

Vervangend exemplaar of terugstorting
Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u automatisch een bericht, dat we uw retourzending hebben ontvangen (E-mail of telefonisch). Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Annulering van uw bestelling
Bestellingen die nog niet verstuurd zijn kunt u telefonisch of per e-mail annuleren, het factuurbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. Bestellingen die reeds zijn verzonden kunnen geannuleerd worden en retour gestuurd worden, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor de klant. Het factuurbedrag (inclusief de verzendkosten die u eventueel heeft betaald voor het ontvangen van uw bestelling) wordt binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort.

Klachten
Mocht u een klacht hebben over een product of over onze dienstverlening dan verzoeken wij u om onderstaande procedure te volgen:
1. Wij verzoeken u de klacht schriftelijk /telefonisch of per e-mail aan info@gezondheidswebwinkel.nl te melden zodat we snel uw klacht kunnen behandelen en we zullen u binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen van uw klacht.
2. Gezondheidswebwinkel zal binnen 5 werkdagen uw klacht behandelen en neemt dan telefonisch of per e-mail contact met u op om een inhoudelijke reactie te geven.
3. Indien uw klacht gegrond wordt verklaard zullen wij u indien van toepassing het product door u betaalde bedrag plus de eventuele verzendkosten op uw rekening retourneren of een vervangend product indien van toepassing toezenden binnen 10 werkdagen.
4. Mocht het zo zijn, ondanks alle zorg en inzet, geen oplossing tot stand komt, kunt u contact opnemen met Thuiswinkel Waarborg. Wanneer ook de klachtenbemiddeling niet helpt, kunt u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel stappen of Europese online geschillenplatform (ODR)

Geen bevestiging via de mail of track & trace nummer ontvangen?
- Service provider blokkeert de email
- Spam filter blokkeert de email
- Spam filter verwijdert de mail (ongewenste berichten map)
- Email adres klopt niet (dit kan door een spelfout)

EENVOUDIG BESTELLEN EN BETALEN
Op werkdagen voor 17:00 uur bestellen is de volgende dag versturen.*
We houden je op de hoogte via e-mail. U kunt je bestelling ook volgen via uw klantaccount.
Als het ons niet lukt om de bestelling rond de 2-4 werkdagen te verzenden ontvangt u van ons per e-mail of telefoon een bevestiging van vertraging. U heeft dan de mogelijkheid om op uw bestelling te wachten of uw bestelling te annuleren zonder kosten. *Indien de producten van uw bestelling op voorraad zijn.

U kunt bij ons zowel online als telefonisch bestellen.
Alle prijzen zijn incl. BTW

Een bestelling plaatsen
Eenvoudig een bestelling plaatsen en betalen bij Gezondheidswebwinkel gaat via een paar eenvoudige stappen.
- 1 Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.
- 2 Klik op ‘naar de kassa. (of op ‘verder winkelen’).
- 3 U komt nu in onze beveiligde betaalpagina.
- 4 Factuurgegevens: factuuradres of het bezorgadres.*
- 5 Verzendmethode.
- 6 Betaalmethode.
- 7 Controleer de gegevens (straatnaam, huisnummer, postcode en plaats).
- 8 Ga akkoord met onze voorwaarden, aanvinken.
- 9 Maak uw bestelling definitief door op ‘Plaats Bestelling ’ te klikken.

Uw adresgegevens juist invullen:
Gezondheidswebwinkel* is niet verantwoordelijk voor verkeerd ingevoerde adresgegevens. Zorg dat uw adresgegevens correct zijn ingevoerd. Verzendkosten bij opnieuw versturen van uw bestelling, worden in rekening gebracht.
Afhaallocatie: u heeft twee weken de tijd om uw bestelling op tehalen. Na twee weken gaat het retour naar gezondheidswebwinkel. Bij het opnieuw versturen worden verzendkosten berekend.

U ontvangt direct per email twee bevestigingen:
- order bevestiging
- factuur bevestiging

Vaste klant of gast bestellingen:
U kunt zich als ingeschreven klant of als gast uw bestelling doen. Ingeschreven klanten kunnen inloggen op hun klantaccount (email en wachtwoord) en de status van uw bestelling zien (bij gastbestellingen kan dat niet).
De voordelen van vaste klant:
- Extra GWW spaarpunten (voor 10 euro korting)
- Extra aanbiedingen via onze nieuwsbrief
- Eenvoudig inloggen op uw klantaccount (email en wachtwoord)
- U kunt het betalingsproces sneller doorlopen
- U kunt altijd uw bestelling inzien en volgen
- U kunt uw bestelling snel en eenvoudig herhalen


Welke betaalvormen heeft Gezondheidswebwinkel:

? iDEAL
? Vooruitbetaling/overboeking
? Klarna op rekening (vanaf €35.00)
? Paypal
? AfterPay (vanaf €35.00)
? Bancontact
? Pinnen of contante betaling

Vooruitbetaling/overboeking Nederland:
U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer
IBAN: NL50ABNA0528793705
ABN/AMRO te Enschede t.n.v. Gezondheidswebwinkel.nl o.v.v. uw order nummer.
Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat een betaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

Voor buitenlandse overboeking:
IBAN: NL50ABNA0528793705
BIC: ABNANL2A

Achteraf betalen (op rekening) vanaf €35,00 met Klarna Factuur
Koop nu - betaal pas over 14 dagen!
U ontvangt altijd eerst het product en daarna heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur krijgt u via de post of per e-mail. De maximale orderwaarde is € 250,-. Door voor deze betaalmethode kiezen gaat u automatisch akkoord met de Klarna Klantenservice van Klarna.
Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn. Let op: Op basis van de door u ingevulde gegevens vindt er een kredietcheck plaats. Het is van groot belang dat u uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk invult.
Heeft u nog vragen, of komt u niet door de kredietcheck? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.
Email : klantenservice@klarna.nl
Telefoon: 020 808 2852

AfterPay – Achteraf betalen vanaf €35,00 (Nederland)
AfterPay voert voor https://www.gezondheidswebwinkel.nl/ het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Pinnen of contante betaling:
Bij het afhalen van uw bestelling kunt u pinnen of contant betalen.
Gezondheidswebwinkel - de Gezonde Winkel Enschede
Wooldriksweg 4 (hoek Kuipersdijk)
7512 AS Enschede
tel. 053 8513203

Onze bankgegevens zijn:
rekeningnummer IBAN NL50ABNA0528793705, BIC ABNANL2A
ABN/AMRO te Enschede t.n.v. Gezondheidswebwinkel.nl


Foto's van gezondheidswebwinkel.nl



gezondheidswebwinkel.nl in het kort

Assortiment

  • Cadeaus en gadgets
  • Gezondheid
  • Mode en verzorging

Betaalmethoden

  • Contant bij afhalen in de winkel
  • iDeal
  • Klarna
  • Op factuur
  • Overboeking
  • PayPal
  • Pin